Beiträge von laux

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//battlegroup42.jpg]


    Nachdem es schon zur letzten News reichlich neues Fluggerät gab, setzen wir die Serie heute fort und stellen die neusten Zugänge für BG42 vor. Wirklich neu kann man diese Meldung eigentlich nicht nennen, bereits vor einem Monat haben die verbleibenden Devs, die sich um den Battlefield Zweig des Projektes kümmern, einen Eintrag auf ihrer Homepage erstellt. Aber spät ist besser als nie und auch dieses Mal lohnt es, sich die Arbeit des Teams zu Gemüte zu führen.

    Alte Schönheiten in neuem Glanz


    Aus dem Bestand von RuppDee stammen zwei Modelle der Macchi. Die Mc.202 "Folgore", und das Nachfolgemodell Macchi Mc.205 "Veltro". Beide Versionen des italienischen Flugzeugs werden ein älteres Modell ersetzen und als Jagdbomber und Jagdflieger auf Seiten der Alliierten und Verbänden Italienischer Kräfte, die nach Waffenstillstand auf Seiten der Achsenmächte kämpften, spielbar sein. Ebenfalls ausgedient hat das alte Modell der Bell P-39 Airacobra, einem amerikanischem Jagdflugzeug, das vor allem durch seine Motorpositionierung, die sich hinter dem Piloten befindet, bekannt ist. Aufgrund von Untermotorisierung, schlechter Steigleistung und fehlendem Turbolader erfreute sich dieses Modell bei den amerikanischen Einsatzkräften im Kampf gegen überlegene japanische Flieger geringer Beliebtheit. Später wurden knapp 5000 Exemplare nach Russland verkauft.


    Das letzte, ebenfalls von RuppDee stammende Modell schließt eine Lücke im BG42 Fuhrpark und dürfte aufgrund der starken Bewaffnung für einigen Wirbel im Gefecht sorgen. Die Rede ist von der Hawker Typhoon, einem Jagdbomber mit markantem Kühlereinlass, die mit ihrer Kanonen- und Raketenbewaffnung vor allem Panzerverbänden das Leben schwer machen kann. Hohe Geschwindigkeiten erlauben es zudem im Luftkampf dem ein oder anderen Abfangjäger zu entkommen oder auch überraschend aus einem toten Winkel aufzutauchen.


    Standalone – Die Community ist gefragt


    Während die Entwicklung der Version 1.8 in kleinen aber stetigen Schritten Richtung Release geht, arbeitet ein Teil des Teams weiter an der Veröffentlichung von Battlegroup als Standalone Spiel auf Basis der Unreal Engine. Momentan gibt es dort so viel zu tun, dass weiter händeringend nach Verstärkung in fast allen Bereichen und vor allem bei der der Erstellung von Statics oder auch dem Animieren gesucht wird. Solltet ihr bereits Erfahrung in einem der Bereiche gesammelt oder vielleicht schon mit dem UDK gearbeitet haben, dann meldet euch bei den Entwicklern im Forum unter battlegroup42.de.


    1x typhoon_ingame1
    3x Mc202
    3x P39
    3x Typhoon


    Bilder:
    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_7_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_8_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_10_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_11_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_12_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_13_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_14_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_15_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_16_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2013/01/10581_17_th.jpg]


    Zitat

    Diese Mod ist verdammt gut, sie ist die perfekte ergänzung zu FHSW 0.51, hier sehen die Maps besser aus und die effekte sind auch gut gemacht.
    Hier habt ihr die Griechen und Chinesen uvm als Option zu spielen.
    Ich glaube kein kauf Titel oder for free Titel bietet mehr!
    Du willst diese Mod?


    Hier Downloade Battlegroup 1.8 + Hotfix:
    http://www.bf-games.net/downlo…egory/44/battlegroup.html


    Name: [MOB] Server BG42 1.8beta
    Game: Battlefield 1942
    Browse: Battlefield 1942 Servers
    Server Address: 85.214.45.225 Port: 14568


    Quelle: http://www.bf-games.net/readne…_gute_kommt_von_oben.html

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//eveofdestruction42.jpg]


    Hi folks!


    For a long time there have been no news about EoD, but as mentioned some months ago we're working on a new thing.


    >>We<< is primary me, Lotte, last man standing in the dev team at the moment.
    Jackson, ike and Trahn Lee want to follow later perhaps, Killboy sadly has left the team without any comments.


    Well, what about the new thing...?
    EoD will break away from Battlefield and get a commercial stand-alone game on a new game engine with complete new content and it's own code.


    The game engine is Unity 3D and for some impressions about the possibilities you may watch these videos in fullscreen and High Quality:


    Tropical Jungle Demo
    The Butterfly Effect


    or play some demos on the Unity 3D website (Gallery / Made with Unity |_ or _| Gallery / Unity Demos)


    Nice, isn't it?


    Of course this is a monster-project for one person and I'm not able to do everything on my own so a lot of things must be bought, for example models, animations and network code.
    And to scale down the expectations: it will not be a game like the big gamestudios create in a year, but perhaps a game with fun and nice gameplay and with moderate system requirements.


    And it will not be just a copy of the old game. There will be many new things, new controls, new effects, new gameplay things and much more, so it will take a long time to get all these things running. But the target is 2013.


    Unity can build the game for PC, Mac, Linux, xBox, Wii, iOS, Android, Webbrowser and some more, but the main attention is getting the game run on PC, Mac, Linux and Webbrowser. Console perhaps - if there are no technical obstacles.


    I'm working on the side on this project since october 2012 and double-fulltime since january and have learned a lot, so I'm pretty sure to get this little baby alive some day. And because of that I've cancelled my job (after 20 years) for a big american automaker. This was one risky step for me, one giant step for mankind


    Because of all the work that has to be done, there won't be much informations in the next months so please be patient and use the forums for questions and suggestions. You may talk english or german in the forums.


    If you just want to contact or support or sponsor me in any way please send a mail to webmaster@eodmod.org !


    Of course the game will get a new website cause it's no modification anymore and once the gamestudio was founded and all the bumf is done it will be posted here and this site (eodmod.org) will be frozen.


    Hope to see you in the new jungle some day and duck if your hear a loud voice saying it: enemy spotte lotted!


    Yours
    Lotte|EoD


    PS: Informations about the new game will be on the mentioned new website, not here.


    *EDIT*
    Ok, one simple 5% WIP shot from 'We Were Soldiers Once' with day-night effect in a 30 min. timeline:
    [Blockierte Grafik: http://www.eodmod.org/news/news_pics/eod3_news.jpg]


    Ich finde die Idee und die Bilder sehr gut.
    Die beiden Videos hab ich mir auch angeschaut.
    Da steckt richtig Leben drin.
    Die Stadt ist wie ein Kino Comic Animiert und der Wald im 2. Video sieht schon verdammt echt aus.
    Für dass das es von März 2012 stammt echt sehr gut.
    Die ganze Technik entwickelt sich ja ständig weiter.
    Aber zum Spielspaß ist das völlig ausreichend und sieht Klasse aus.
    Bin mal auf die ersten Effekte und Maps von EoD 3 gespannt.

    Die aktuelle Eve of Destruction 2.51 Mod für BF 1942 ist aber auch schon sehr gut geworden!


    Hier kannst du Eve of Destruction 2.5 + 2.51 Hofix kostenlos downloaden:
    http://www.bf-games.net/downlo…6/eve_of_destruction.html


    Zitat

    Name: [hslan] EoD Classic 2.51
    Game: Battlefield 1942
    Browse: Battlefield 1942 Servers
    Server Address: 5.9.8.246 Port: 14567


    (Source: eodmod.org)

    Hi friends you are invite to the Battlegroup 42 midnght morning event!
    It starting 3:30am CET, i will hope to see you later there?



    Server Banner, taht you know where do you have to follow.
    [Blockierte Grafik: http://cache.%5Burl%5Dwww.gametracker.com/server_info/85.214.45.225:14568/b_560_95_1.png][/url]


    Download Battlegroup 42 and what do you need else:
    http://hgklan.plusboard.de/bf-…ol-immer-aktuell-t17.html
    best regrates i coint of You!

    [Blockierte Grafik: http://www.cstrike.de/newsbanner/4/Battlefield1918.jpg]


    Von 21:15 - 01:17uhr habe ich mit den 3 sympathischen Kaan's BF 1918 gerockt.
    Zwischendurch schaltete sich der Kaiser Franz ein, sodass wir 5 Mann waren, von dem wir dachten, dass es Ihn nicht mehr gibt.
    Morgen wollen wir uns wieder ab 21 Uhr treffen, wenn ihr also Lust habt morgen mit uns 1918 zu zocken, dann schaut um 21 uhr auf dem:

    [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…/thumb_300x150/tanga3.jpg] [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…humb_300x150/Masuren1.jpg] [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…300x150/Ramskapelle_1.jpg] [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…300x150/Broodseinde_1.jpg] [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…thumb_300x150/HMS_neu.jpg]


    [Blockierte Grafik: http://cache.%5Burl%5Dwww.game….230:14568/b_560_95_1.png][/url]


    Server: inside1918.net Server
    IP: 85.214.35.230:1458


    DI: 11.12.2012
    9 PM CET


    You Tube BF 1918 3.1 Happen:
    http://www.youtube.com/watch?feature=playe...p;v=odqJBOS-Fbs


    Gute Laune, Faire Spieler und BUDWEISER Bier erwarten euch.


    BF 1918 3.1 - DOWNLOAD - Part 1-3 benötigt ihr:
    http://www.moddb.com/mods/battlefield-1918/downloads


    Hoffe wir schiessen uns Freunde?:-)


    P.S. diese Mod liebt Windows 7 64bit, sie schnurrt wie ein Kätzchen!

    FH Revisited v0.16 released


    SU-152


    [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…20x2000/ScreenShot222.jpg]


    Soviet self-propelled gun, based on KV-1S tank chassis. It appeared on the front in 1943 during Battle for Prokhorovka and became the most powerful anti-tank vehicle in Soviet army. It received 152 mm ML-20 gun, which was able to destroy Tiger and Panther tanks. For ability to be used against them SU-152 was named "Zveroboy", what means "animals killer".


    BMW R75


    [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…20x2000/ScreenShot224.jpg]


    German motorcycle, used during whole WWII. Powerful engine provided good charasteristics, and motorcycle could be used as a tractor.

    KI-45


    [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…20x2000/ScreenShot226.jpg]


    Japanese dual-engine fighter-bomber.


    128 bots in Co-op mode and more AI support


    Maximum number of players number has been increased to 128. Now it's possible to play with 128 bots in Co-op mode also. Check the video showing 128 bots gameplay and other features (full HD is available):


    FHR v0.16 128 bots, dynamic clouds, death animations preview
    http://www.youtube.com/watch?v…E&feature=player_embedded


    AI support has been added to Saipan-1944, Tali Ihantala, Vuoksi and When
    Trumpets Fade. Pegasus and Bataan has been remade completely.


    Dynamic cloud system (check the video above)


    Apache Thunder from bfmods.com finally made game built-in feature work. It can be found in Battle of the Bulge, Bocage, El Alamein and some other maps.


    New death animations (by Apache Thunder, also in video)


    New map - Rheinmetall Panzer


    [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/cache/i…20x2000/ScreenShot219.jpg]


    British commandos trying to capture German tank factory near Rhein.


    Other minor changes


    For more information check Readme file inside mod archive.


    Also check tutorials section for widescreen patch installation tutorial.

    FH Revisited 0.16 Download, it request at first the FH 0.7 Mod:

    http://www.gamefront.com/files/files/22689395/FHR_v.0.16.ZIP


    Source: http://www.moddb.com/mods/fhrmod

    [Blockierte Grafik: http://bf1941.ru/uploads/gallery/caticons/4/fixedz7hz.jpg]


    Non-Profit-Projekt "Battlefield 1941"eine vorläufige Gruppe von Spezialisten beginnt ein Computerspiel auf der Grafik-Engine "CryEngine 3" zu erstellen.


    [Blockierte Grafik: http://bf1941.ru/uploads/posts…1347575243_cryengine3.png]


    Wir sind in der Anfangsphase: Programmierer


    [Blockierte Grafik: http://bf1941.ru/uploads/posts…74811_battlefield1941.png]


    In späteren späteren verlauf suchen wir: Modeller in 2D und 3D Modellierer, Animatoren, Gamedesigners, level-Designer, Zusammensteller


    Zitat

    Vorzugsweise mit Kenntnissen eines oder mehrere Felder aus der Liste:
    -Programmiersprachen: c++, Lua
    -Game-Engines: CryEngine 3, Refraktor Motor
    Spiele: Battlefield 1942 Mod SDK Development Toolkit
    -Bitmap-Grafiken: Adobe Photoshop
    -3D-Grafik: 3D Studio Max


    Liste der offenen Stellen und Aufgaben werden im Laufe der Zeit aktualisiert.

    Im Forum diskutieren (russisch Kenntnisse oder Umgang mit einem Übersetzungsprogramm sind von Vorteil):

    http://forum.bf1941.ru/index.p…78e7275c67751348076c91310


    Wir präsentieren Ihnen die ersten Screenshots des Computerspiels Battlefield 1941 auf die Grafik-Engine CryEngine 3


    [Blockierte Grafik: http://bf1941.ru/uploads/posts…1353113210_cat_static.jpg]


    Wir präsentieren Ihnen die ersten Screenshots des Computerspiels Battlefield 1941 auf die Grafik-Engine CryEngine 3. Sie zeigen das Spiel Battlefield 1942 Karten befindet sich ebenso wie einige der wesentlichen Bestandteile der Landschaft und die Grafik engine CryEngine 3 auf statische Objekte (außer die Textur der Landschaft und Vegetation) portiert.


    [Blockierte Grafik: http://bf1941.ru/uploads/gallery/comthumb/5/battleaxe11.jpg]


    Was wurde bisher getan (hier findet ihr Bilder zu den in rot makierten Maps):
    http://bf1941.ru/news-ru/7-pro…-staticheskie-obekty.html


    Alle standard Battlefield 1942 Karten (Gelände und statische Objekte Koordinaten) portiert:



    Alle 3D-Modelle von statischen Objekten (Vegetation):

    http://bf1941.ru/gallery/maps_and_static_objects/


    Alle statische Texturen und andere Objekte portiert


    Alle Screenshots sind in unserer Galerie verfügbar.


    Eine vorläufige Liste unseres Teams:
    http://bf1941.ru/news-ru/gener…y-nabor-specialistov.html

    Die ältere Version der Battlefield 1941 Mod 0,03:

    http://bf1941.ru/news-ru/relea…battlefield-1941-003.html

    Die neuste Version der Battlefield 1941 Mod 0.1:

    http://bf1941.ru/news-ru/relea…-battlefield-1941-01.html

    [Blockierte Grafik: http://www.allmystery.de/i/t4296a1_bfh.png]


    News about the comming BF Heroes 1942 4.5 update!


    Zitat

    Actually I'm going to release a v4.5 update to celebrate the free release of bf1942 and it will include the latest maps out right now. Fortress Frenzy and Dependent Day (that map that is based on Omaha Beach). Getting A.I working on Dependent Day will be tricky, but the other map shouldn't be to difficult to get working. I've already finished porting all the assets and soon start on the maps themselves.


    I'm also planning on some updates to the winter maps and bringing in the cloud system to replace the BIK textured skyboxes used on the rain/snow maps.


    (Source: bfmods.com)


    ------------------------


    [Blockierte Grafik: http://www.cstrike.de/newsbanner/4/Battlefield1918.jpg]


    A new news on the BF1918-page, isn't that newsly enough? If not, we would like to tell our friends and fans some things about the festive time of the year, EA's belated 10th anniversary present and the mandatory Season's Greetings of course. Peek in, make yourself comfortable, enjoy a hot chocolate and relax as you read through a pretty much poor-in-informations news.


    Good god, how long has it been? You've been counting of course and it's been exactly 366 days (mind the leap year, folks) since our last news. Hooray! Hooray? No, in fact it's no good news and making fun of it is making it even worse. For our hearts as well as for our souls and to prevent any winter depressions we've got a cool (Get it? Cool!? Classical one) hint for all of you in the middle of this text. So read carefully like your teacher has always told you.


    BF 1918 xmas 2006 and 2008 Mod Download:
    http://www.bf-games.net/downlo…/37/battlefield_1918.html


    First we would like to draw your attention on a news that has been published by EA itself 3 weeks ago. Most shoud know it by now but as telecommunication in our favorite time of history was still in its infancy the field messenger took longer than usual to inform us about this case:



    Battlefield 1942 for free on EA's Origin


    As there's always a hook with things which are available for free, EA is offering a free one with this free version, too. At least it is free and free sounds good, right? But owners of the retail game, oldschool with discs, manual installation and all this crazy physical stuff are technically curtained off of the fresh meat delivered by Origin. Every party on it's own so to say. On a side note modifications like (I'm taking a random mod here as an example to show that we're not biased in any form) Battlefield 1918 for example are not guaranteed to run with the Origin version of BF42 but it has been reported that there shouldn't be any special issues. Just choose the mod folder in BF42's directory to put a mod's files there and it should run fine. Soldiers, if you've always sought refuge in complaining that you do not own the base game you're now no longer relieved from duty.



    Xmas1918 (Version 2008)


    Now up to the really cool stuff I've promised you in the beginning. Some of you of course already know this little gem in the history of BF1918 gimmicks but some people could also be new to our business. Romantic snow sceneries have always warmed our hearts in the festive month and have brought fun and joy to the battlefield since 2006. It's even rumored that this mini-mod has brought peace on earth 2 times, cooled down the climate warming and caused the Christmas truce. So take part in a nice Slay-ride, snowball fights with your friends and foes and try to meet Santa coming to town, checking who was nauthy and nice. Get the latest version from 2008 and put it on top of your already installed BF1918 experience to sweeten up your Christmas Season.


    [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/images/…16/115044/auto/9394_4.jpg]
    Ho Ho who wants some? [Blockierte Grafik: http://media.moddb.com/images/…16/115044/auto/9394_3.jpg] Non-homoerotic Slay-rides



    Conclusion of the day/year


    The last topic for today's news and most probably for this year from our side is a bit sad indeed. We're celebrating our first anniversary of "No News" as we've been successfully able to manage to not publish any news in the last 366 days. And there are in fact no big news to spread from our side as the modification is considered finished from a dev-team's point of view. We're peeking into the commentary section from time to time so feel free to post any issues or remarks in your personal relationship with BF1918.
    Mod of the Year Awards
    The end of the year is as usual the time for the mighty Mod Of The Year award voted by you, the plebs! We're not exspecting anything less than several homages and canonizations but for the beginning you can start with clicking on the little vote-button above and see what color it will change to. Isn't it exciting?


    Season's greetings from the whole former development team and we would like to wish you all a Merry Christmas, Fröhliche Weihnachten, Zalig kerstfeest, Joyeux Noël and a Happy New Year!


    (Source: moddb.com)

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//battlegroup42.jpg]


    Es wird mal wieder Zeit für ein News-Update aus dem Hause Battlegroup - die Arbeit an der finalen Version 1.8 schreitet mit Volldampf voran, und wieder können wir sozusagen in letzter Minute einige wichtige Neuerungen im Content vermelden. Auch die Arbeit an der UDK-Version kommt gut voran, auch wenn wir hier Hilfe dringend gebrauchen könnten - leider, das müssen wir an dieser Stelle auch sagen, ist das Feedback aus der Community hier mehr als dürftig.


    [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…s/macchi/mc202_thumb1.jpg] [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…42news/p39/p39_thumb1.jpg] [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…/tiffy/typhoon_thumb1.jpg]


    Aber wir wollen nicht jammern, sondern uns über drei Neuzugänge für die Battlegroup42-Lufftwaffe freuen. Da wäre als erste die Macchi Mc.202 "Folgore", und ihr fast baugleiches Nachfolgemodell Macchi Mc.205 "Veltro" zu nennen. Unser Modeller RuppDee hat sich daran gemacht, unser bisheriges Modell dieses wohl besten italienischen Jagdflugzeugs des 2. Weltkrieges durch zwei ganz neu modellierte Exemplare zu ersetzen. Mehr noch - er lieferte zugleich verschiedene Skinvarianten für zwei Geschwader der Regio Aeronautica sowie je eine für die nach dem Waffenstillstand auf Seiten der Allierten und der Achsenmächte kämpfenden italienischen Einheiten. Beide Macchis gibt es in Bewaffnungsvarianten sowohl als reine Jagdflieger wie auch als Jagdbomber.


    [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…s/macchi/mc202_thumb1.jpg]
    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…klan/2_verkleinert_31.jpg] [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert1_23.jpg]


    Nummer zwei der heutigen Neuvorstellung ist wiederum ein Ersatz für ein qualitativ schlechteres, älteres Modell. DNummer drei schließlich ist ein völliger Neuzugang, für den wiederum RuppDee verantwortlich zeichnet: Mit der legendären Hawker Typhoon gelingt es uns, eine der schmerzlichsten Lücken im Battlegroup42- Flieger-Aufgebot zu schließen. Der Jagdbomber mit dem martialisch wirkenden Kühleinlass war wegen seiner Kanonen- und Raketenbewaffnung besonders bei den deutschen Panzertruppen sehr gefürchtet - wenn Typhoons in der Luft waren, konnten sich deutsche Kolonnen tagsüber kaum aus der Deckung trauen. Da die Typhoon darüber hinaus auch noch sehr schnell war, konnte sie von deutschen Jägern nur schwierig abgefangen werden. Unser Modell kommt auf einigen Maps mit Szenarien ab Juni 1944 zum Einsatz.
    iesmal geht es um die Bell P-39 Airacobra, ein amerikanisches Jagdflugzeug mit ungewöhnlicher Mittelmotor-Bauweise, das bei den US-Piloten wenig beliebt war, dafür von den Piloten anderer Luftwaffen umso mehr geschätzt wurde - insbesondere von den Russen. Unsere neue P-39 stammt aus dem alten BGF- Fundus und wurde samt einem Skin für die Sowjetische Luftwaffe von Bobton gestaltet. SargeSurfat lieferte dazu neue Skinvarianten für eine Maschine der US Army, welche die P-39 auf dem pazifischen Kriegsschauplatz wegen ihrer Kanonenbewaffnung gerne als Unterstützungsflugzeug für die Bodentruppen einsetzte, sowie für die Luftwaffe der Freien Franzosen, welche die P-39 über Nordafrika, dem Mittelmeer und Südfrankreich flogen.


    [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…42news/p39/p39_thumb1.jpg]
    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert2_18.jpg] [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert3_19.jpg]


    Nummer drei schließlich ist ein völliger Neuzugang, für den wiederum RuppDee verantwortlich zeichnet: Mit der legendären Hawker Typhoon gelingt es uns, eine der schmerzlichsten Lücken im Battlegroup42- Flieger-Aufgebot zu schließen. Der Jagdbomber mit dem martialisch wirkenden Kühleinlass war wegen seiner Kanonen- und Raketenbewaffnung besonders bei den deutschen Panzertruppen sehr gefürchtet - wenn Typhoons in der Luft waren, konnten sich deutsche Kolonnen tagsüber kaum aus der Deckung trauen. Da die Typhoon darüber hinaus auch noch sehr schnell war, konnte sie von deutschen Jägern nur schwierig abgefangen werden. Unser Modell kommt auf einigen Maps mit Szenarien ab Juni 1944 zum Einsatz.


    [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…/tiffy/typhoon_thumb1.jpg]
    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert4_17.jpg] [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert5_18.jpg]


    Soviel für heute. Wir haben eingangs erwähnt, dass wir uns mehr Resonanz auf unsere Aufrufe zur Mitarbeit an der Standalone-Version von Battlegroup gewünscht haben und möchten deshalb an dieser Stelle noch einmal dafür werben. Besonders Modeller für Statics aller Art, aber auch Animateure und UDK-Kenner aller Couleur werden nach wie vor gesucht. Meldet euch einfach im Forum unter www.battlegroup42.de.
    Wir arbeiten jedenfalls unverdrossen weiter daran. Mehr erfahrt ihr in der nächsten News.


    (Quelle: battlegroup42.de)

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//bf42_fhsw.gif]


    Comrade-in-arms for the first time in nine years


    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…klan/2_verkleinert9_6.jpg]


    FHSW worthy of the name appeared in the super-heavy tank, the vehicle of a strong impact is the long-awaited!
    I have finished in the vehicle towards the senior players are nostalgic somewhere, tastes.


    Self-propelled antitank gun / T95 Super Heavy Tank T28
    T28 SuperHeavyTank/T95 GunMotorCarriage


    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert10_5.jpg]


    In January 1943, the Allies landed to start planning to continental Europe.
    I had been thinking in it, and get an impediment to their ability to perform this operation "and Atlantic Wall",
    How strong defensive position to listen on mainland Germany and "Siegfried Line" Do you want to break through has been a challenge.
    Based on the concept of two defense far more than the firepower that can destroy a tank the U.S. military ever heavy tank in September 1943, will have been deployed in the defense line, the development of a heavy tank new begin.


    Is chosen mounted cannon caliber 105mm tank gun 65 T5E1, this gun after it has been adopted in 1928,
    It is a refinement as an anti-aircraft gun 105mm tank gun caliber 60 M1 that was produced only from 1938 several dozen gates.
    Because you have to prioritize the testing of other new tanks thick armor on the front of the class and body 200mm, two of the three production prototype vehicles were determined,
    The prototype vehicle was ordered actually become March 1944.
    This vehicle was named T28 super heavy tank, the production of both five prototype vehicles will be ordered for Pacific Car & Foundry Company.
    An engine mounted hybrid institutions had been expected from the test results in the T23 tanks equipped with the engine, it will be changed to a mechanical transmission.
    Final weight would be about 86t for the class was changed to 300mm, front armor was designed to support the body in four caterpillars.
    Also, instead of a gun turret mounted pivotally to the lower position the vehicle, directly gun is mounted at the top of my body.
    Near, the name will be changed from T28 to T95 GMC by notice from the weapons station in February 1945 assault guns and self-propelled artillery and tanks rather than look for this.


    France succeeded in landing As of June 1944, the threat level is lower than the Allies were also assumes "Atlantic Wall", the need for a T95 but goes further diluted.
    Order prototype vehicle would be reduced to two by both the Japanese surrender in August 1945 had been planned for introduction to the Pacific Ocean Front.
    Car 2 was able to start the vehicle proving ground test prototype and prototype car is January 1, 1946, will be subject to several studies there.
    As self-propelled artillery boasts exceptional thermal performance and protection, T95 from the judgment in performance is said to be equivalent to the heavy tank, however,
    The names would have been returned to the super-heavy tank T28 from T95 GMC again in June 1946.
    T28 is the prototype of the vehicle was made to rename twice this way, both the one and scrap has become damaged by fire engine during the test run that occurred in 1947.
    T28 The development plan is terminated in October 1947 without losing the competition and the development of heavy tank and heavy tank T30 T29, then the mass production.
    One of the two prototype vehicles had left, the exhibition has become a vehicle of Patton Tank Museum is now.


    It is T28/T95 with two names from history such complex, I want to use mainly the name of the T95 Gun Motor Carridge that was used temporarily after the war in order to avoid confusion with the T-28 medium tank Soviet In FHSW I think.


    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…klan/2_verkleinert_32.jpg] [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert1_24.jpg] [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert2_19.jpg]


    FHSW T95GMC in the type of combat situation mounted type of transport state after removing the outer crawler, the crawler
    Furthermore, there is also a type that can be randomly firing APCR powerful, there are a total of four types of variation.


    Like the heavy tank T29, 105mm caliber tank gun armed 65 T5E1 is attached to the front of the vehicle body fixed fighting compartment.
    If you have loaded a random APCR that are available only to T95GMC, you will be able to crushing every obstacle in the firepower of a different dimension.
    Is also possible to switch between bullet and bullet HE AP, but one less hand loading and loading time compared to the heavy tank T29,
    For a wide working space, time virtually unchanged, it is about a slightly slower T95GMC.
    In addition, the cupola on the top of the body 12.7mm M2 heavy machine gun is mounted on a single gateway, you can be used to alert approaching enemy infantry and enemy aircraft.
    Compared to the heavy tank T29, although there is a somewhat precarious armed, except that pose a threat to true T95GMC is in its armor.


    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert3_20.jpg] [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert4_18.jpg] [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert6_12.jpg]


    T95GMC near the front of the armor is 300mm, which boasts a performance that fully prevent the mouse and also the Jagd Tiger 12.8cm gun is equipped.
    However, the side we will not be only about 50mm around 150mm, with no crawler, you have to protect your weaknesses and make the most of the terrain with poor mobility with the crawler.
    40mm is not only the top surface armor, this decision is a 80mm tilt even up to a bomb and rocket aircraft is equipped,
    The alert will not be able to even further large-caliber gun.


    As described above, for supporting the weight in nearly 90t, mobility is in the lowest level of performance in all forward, backward and turning.
    About 0.24 times of Jagdhof Panter, forward speed is almost the same as infantry running speed, turning speed is about 1.4 times the KV-3 if with crawler
    Has become almost equal about 0.16 times of Jagd Panther and KV-3 without a crawler.


    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…lan/2_verkleinert7_10.jpg] [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…klan/2_verkleinert8_8.jpg]


    T95GMC, how I would have been. I think there are advantages and disadvantages compared with the heavy tank T29, strong personality, to be a tank to choose a rider.
    I become the prey of the enemy aircraft decay, or overload and destroy the strong fortress of the enemy.
    Well as to manipulate the giant tanker, it will be determined by the cooperative spirit of the entire camp.


    In addition, a dedicated mini-map icon has been added to the Heavy Tank Destroyer.


    [Blockierte Grafik: http://blog-imgs-44.fc2.com/w/b/m/wbmuse/T95_newIcon.jpg]


    This icon is


    America: T95GMC
    Germany-based General SU-152, ISU:: Soviet Jagd Panther, Jagd Tiger, Ferdinand / Elephant Hungary: Tank Destroyer status


    I'm scheduled to be implemented.


    Quelle: http://wbmuse.blog89.fc2.com/blog-entry-187.html

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//bf42_fhsw.gif]


    Sieben neue Maps, neue Panzer, neue Schiffe und jede Menge Bugfixes – kurz zusammengefasst sind das die Inhalte der neuen Version von Forgotten Hope Secret Weapons (FHSW), die am Freitag veröffentlicht wurde. Anders als bisher steht das Release mit der Versionsnummer 0.51 dieses Mal ohne Passwort zur Verfügung, dazu gibt es für Client und Server neben Direct Download auch jeweils einen Torrent. Die bisher verfügbare Sammlung von Links findet ihr wie immer in unserer Datenbank.


    Download FHSW 0.51 Client Part 1 (1,9GB)
    Download FHSW 0.51 Client Part 2 (1,2GB)
    Download FHSW 0.51 Server Full (260MB)


    NA75, KV-3 und Tiger P2


    Neu in Version 0.51 sind drei Panzer für Achse und Alliierte, die in einem Blogbeitrag von Anfang Oktober beschrieben werden. Der Fuhrpark der Briten wird mit einem Churchill NA75 aufgerüstet, der auf dem Churchill und dem M4A1 aus der Hauptmod basiert. Ebenfalls ein solcher Umbau ist der russische Kampfpanzer KV-3, der auf dem KV-2 basiert. Der dritte und letzte im Bunde ist der Tiger P2, den ningen aus Königstiger und Elefant zusammengeschraubt hat. Alle Panzer wurden mit verschiedenen Texturen versehen und finden sich bereits im Spiel.


    US-Flotte massiv ausgebaut


    Dasselbe gilt für eine Ladung neuer Schiffe, die Yuuya erstellt hat. Darunter fallen ein Zerstörer der Wickes-Klasse, ein Zerstörer der Bagley-Klasse sowie ein Zerstörer der John C.Butler-Klasse. Diese drei neuen Schiffe sowie zahlreiche weitere, stellenweise stark modifizierte Schiffe, finden sich nach Recherche von Community-Mitglied
    EndlessNameless auf der Karte „Monster des Stahles“ zum Ausprobieren. Darunter aus die USS Alabama (verbesserte South Dakota mit veränderter Flak und weitreichendem Radar) und die Juneau-Klasse (verbesserte Atlanta-Klasse).


    Changelog nur als Online-Übersetzung


    Die Meldungen zu den neuen Fahrzeugen sowie dem Release selbst stehen nur auf Japanisch zur Verfügung, weshalb wir für eine Übersetzung auf die entsprechenden Links am Ende der News verweisen. Für inhaltliche Rückfragen steht jedoch auch das zugehörige Thema in unserem Forum zur Verfügung, das von vielen aktiven FHSW-Spielern gelesen wird. Für interessierte Spieler stehen zudem zwei europäische Server für das Originalspiel und Origin zur Verfügung. Aus dem Changelog entnommen haben wir abschließend noch die Liste der neuen Maps.



    [Blockierte Grafik: http://cache.%5Burl%5Dwww.game…42.6:14567/b_560_95_1.png][/url]


    Bilder:


    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_1_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_2_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_3_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_4_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_5_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_6_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_7_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_8_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_9_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_10_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_11_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_12_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_13_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_14_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_15_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/11/10567_16_th.jpg]



    Quelle: bfgames.net

    [Blockierte Grafik: http://upload.wikimedia.org/wi…fi/a/a9/FinnWars_logo.png]


    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2010/12/9973_1_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2010/12/9973_9_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://upload.wikimedia.org/wi…s_hahmoluokka_valikko.jpg

    Schaut mal bei FinnWars 1.82 auf dem Mediatraffic Server vorbei, anlässlich deren 6.12 Indipedance Day ist dort wieder viel betrieb 29 Leute mit mir drauf, bin jetzt dort!
    klappt unter Win 7 64bit ohne Probleme:


    [Blockierte Grafik: http://cache.%5Burl%5Dwww.game….146:14567/b_560_95_1.png][/url]


    Full Download:
    http://iceflakestudio

    ----------------------------------------------------
    FH 0.7 =PFC= "MapPack 3 Event"
    ----------------------------------------------------


    Hi all FH fans!


    Our next event is coming up;
    "MapPack 3 Event"


    Sunday 14 Oct. 19:00 GMT+1


    You're more than welcome to join us!


    [Blockierte Grafik: http://85.214.86.156/pics/mappack3event.png]


    [Blockierte Grafik: http://85.214.86.156//pics/cya-bf.png]


    YOU MAKE THE DIFFERENCE!


    Your PFC-Crew


    (Source: Pixel-Fighter.com)


    ------------------------------------------------------
    News : Battlegroup 42
    ------------------------------------------------------


    [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/th…kbreak/images/bg_logo.png]


    BattleGroup42 auf Facebook


    https://www.facebook.com/pages/BattleGroup42/154526164586059


    ---------------------------------------------------------------------------
    FHSW 0.5 Event Sunday 14.10.2012
    ---------------------------------------------------------------------------


    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/userpix/hgklan/42_fg_2.jpg]


    Battle of Ardennes


    Sunday, the 14th October,
    Time: 7. PM CET


    Maps:
    1. Battle of the Bulge
    2. Bastogne
    3. Battle of Foy
    4. Trois Ponts
    5. Meuse River Line 1944
    6. Operation Nordwind


    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/userpix/hgklan/42_Ardeny_1_1.jpg]


    (Source: fhsw-europe)
    -------------------------------------------------------------------------
    BF 1942: Swaffy's Mod News and new update comes
    -------------------------------------------------------------------------


    A new version is long past due. So I have plans to get a couple of things solid and I'll try to pop out the next version. My main issue is that once I finish a little project for my mod, I already began another one and I feel like I need to finish that one, the process just repeats. But I'm going to come to a good stopping point and release a new version.


    Video Swaffy'sMod - Bren LMG (Battlefield 1942):
    http://www.youtube.com/watch?f…er_embedded&v=pbQ3MFkEW28


    That were be a few facts about the Swaffy's Mod from the Modder SWAFFY!!!


    Source Swaffy: http://bfmods.com/viewtopic.php?f=31&t=693&start=20

    Einige Spieler schlugen vor, jedem Stammspielern auf hslan eine eigene Map zu widmen, so wie mit Mono Lake (mono) geschehen :D
    Nun, die Idee ist nicht schlecht, allerdings würde das mit der Zeit etwas viel und vom Thema ablenken.
    Jedoch wäre es vorstellbar, eine Community Map zu bauen, in der es viele kleine Eastereggs gibt, also Plätze, die einzelnen Spielern gewidmet sind.
    Das kann z.B. einfach ein Foto desjenigen sein, oder eingebaute Gimmicks.
    Jemand (Braveheart) hat z.B. vorgeschlagen, seine eigene private verchromte Cobra mit Pik-Ass und Zündschlüssel gegen die Bots haben zu wollen.
    Das ließe sich durchaus reralisieren.


    Fangen wir einfach mal damit an, auf Eure Vorschläge und Fotos bin ich gespannt :D
    Vorerst hat die Map keinen Namen, das kommt zum Schluß.


    Mails an: webmaster@eodmod.org

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//eveofdestruction42.jpg]


    Gestern wurde für die neueste Version von Eve of Destruction für Battlefield 1942 ein Hotfix veröffentlicht, der bisher gefundene Fehler in der Version 2.50 behebt.


    Eve of Destruction Classic Client Hotfix v2.51 (5 MB)


    Eve of Destruction Classic Server Hotfix v2.51 (92 MB)


    Die Änderungen


    Der in der Client-Version gerade mal 5 MB große Hotfix führt folgende Änderungen in die Mod ein:


    Allgemeine Änderungen:


    * Bei den Ingamestats wurden die Waffenicons gefixt
    * Fehler mit der Kanone des M-551 behoben
    * Die Lautstärke des MGS des PBR wurde verringert
    * First-Person-Animation der M14 beim Einzelschuss gefixt
    * Position und Texturen des Nagant 1893 gefixt
    * Position des S&W Model 12 gefixt
    * Kollisionsabfrage beim imperialen Palast gefixt



    Änderungen bei den Maps:


    * River Village: überarbeitet
    * Eclipse: Beleuchtung hinzugefügt
    * Frontier: zwei Soldierspawns gefixt
    * Heart of Darkness: Selbstfahrenden Zug hinzugefügt
    * Snipers: Waffenicons gefixt
    * Men of Valor: Heightmap gefixt, um zu verhindern, dass Bots unter den Tempel fallen
    * Commo Victor Charly: Munition für Flugzeuge hinzugefügt


    Quelle: Kurz gemeldet: Hotfix v2.51 fr EoD Classic » BF-Games.net

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//battlegroup42.jpg]


    Das Battlegroup-Team meldet sich mit einer weiteren News über das Final Release von Battlegroup42 zurück - wieder ist es uns gelungen, unsere Luftwaffe mit wichtigen und schönen neuen Modellen aufzustocken. Nebenbei gilt es auch, über Fortschritte bei unserem Nachfolgeprojekt auf Basis der Unreal-Engine zu berichten, das kürzlich einen ersten echten pre-Alpha Test, bei dem es vor allem um Performance-Fragen ging, erfolgreich absolviert hat.


    [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…/re2000/re2000_thumb1.jpg] [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…tfire/spitfire_thumb1.jpg] [Blockierte Grafik: http://www.battlegroup42.de/me…/storch/storch_thumb1.jpg]


    Aber zunächst zu Battlegroup42 1.8: Drei neue Flugzeugmodelle wollen wir euch heute präsentieren, die unsere BF1942-Mod bereichern. Da wäre zunächst die Reggiane Re2000 zu nennen - ein italienisches Jagdflugzeug, das vor allem in der frühen Phase des zweiten Weltkrieges im Mittelmeerraum und auf dem Balkan eingesetzt wurde. Während die Italienische Luftwaffe aber wenig zufrieden mit der Maschine war und schon bald auf leistungsstärkere Nachfolgemodelle wie die Re2002 und Re2005 umrüstete, fand die Re2000 in Ungarn einen dankbaren Abnehmer: Hier wurde der Jagdflieger als MÁVAG Héja in Lizenz gebaut und von der Ungarischen Luftwaffe über der Ostfront geflogen. Unser Modell samt Skins für je eine italienische und eine ungarische Maschine stammt von Master-T, ein schön detailliertes Cockpit hat RuppDee beigesteuert.


    Reggiane Re.2000 / MÁVAG Héja
    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_2_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_3_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_1_th.jpg]


    Fieseler Fi 156 "Storch"


    Der nächste Neuzugang ist ein weltberühmtes Flugzeug aus Deutschland - weltberühmt nicht wegen seiner Kampfstärke, sondern wegen seiner unvergleichlichen Flugeigenschaften. Die Rede ist vom Fieseler Fi156 "Storch". Kaum ein Flugzeug konnte langsamer fliegen und auf so kurzen Rollbahnen landen und starten wie dieser fragil wirkende Hochdecker. Die Wehrmacht setzte den bis auf ein MG zur Selbstverteidigung unbewaffneten Flieger vor allem als Verbindungs- und Aufklärungsflugzeug sowie als Artilleriebeobachter ein - eine Aufgabe, die der Storch auch in BG42 wahrnimmt: Über die rechte Maustaste lassen sich Ziele für die eigene Artillerie markieren. Dieses Modell wurde von FangioDesign erstellt und mit alternativen Winter- und Wüstenskins von SargeSurfat ergänzt. Auch hier lieferte RuppDee wieder eines seiner hervorragenden Cockpits dazu.


    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_5_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_6_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_7_th.jpg]


    Supermarine "Spitfire"


    Nummer drei unserer heutigen Modellvorstellung ist eine alte Bekannte, nämlich die Supermarine Spitfire. Das Modell dieses berühmten britischen Jagdflugzeugs in BG42 stammte bislang aus dem Originalspiel, mit leichten Modifikationen für einzelne Varianten in Bewaffnung und Propellerbestückung. Jetzt verfügen wir dank des Modellers clivewil über eine ganze Palette sehr schön detaillierter Spitfire-Varianten, die das alte Modell ersetzen. Dazu gehören verschieden bewaffnete Jägerversionen aus den unterschiedlichen Kriegsphasen ebenso wie eine Jagdbomberversion mit Raketen. Clivewil lieferte außerdem einen Skin für die australische Luftwaffe dazu.


    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_10_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_8_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/09/10552_9_th.jpg]


    Status Bericht - Battlegroup UDK Projekt


    Wie versprochen wollen wir nun noch einen kleinen Statusbericht zu unserem neuen Standalone-Projekt auf Basis der Unreal-Engine geben. Das Kind hat inzwischen einen offiziellen Namen: Battlegroup: Road to Dunkirk. Er wurde gewählt, weil unser Startszenario die Kämpfe in Belgien und Frankreich während des Jahres 1940 zum Thema haben wird, wobei als Gegner der Deutschen zunächst das britische Expeditionskorps auftritt. In den letzten Monaten hat das Team unter der Leitung von Peter aka "BG3Haribo" es fertig gebracht, einen spielbaren, aber noch sehr rudimentären pre-Alpha build zu entwickeln, den wir neulich mit einer Reihe von Spielern erfolgreich getestet haben. Ein Video davon wird in Kürze veröffentlicht. Wir wollen damit zeigen, dass wir auf einem guten Weg sind, und um Leute werben, die uns unterstützen wollen - als Entwickler ebenso wie als Betatester. Außerdem suchen wir Betreiber von Windows-Servern, die unsere Testversionen hosten wollen. Interessenten melden sich bitte im Forum auf Battlegroup


    Source: battlegroup42.de & bfgames.net

    [Blockierte Grafik: http://www.mmoginfo.com/imagenes/logo_battlefield_1942.jpg]


    Battlefield 1942 ANNIVERSARY EVENT, 22.09.2012 - 23-09.2012


    http://www.youtube.com/v/7DQXewB5RME?version=3&amp;hl=de_DE


    Samstag 22.September 2012 ab 19:00
    Sonntag 23.September 2012 ab 12:00


    Die Mutter aller Battlefield Teile wird dieses Jahr, genau am 19.September stolze 10 Jahre alt. Grund genug um ein Wochenende lang den mod betrieb auf unserm server einzustellen und der alten zeite, bei einigen runden Battlefield 1942 zu gedenken. Jeder der lust und laune hat ist herzlich eingeladen vorbei zu schaun. Gespielt werden alle Karten der Aktuellen Version 1.61b sowie Sonntags zusätzlich die Karten der beiden Add-ons The Road to Rome und Secret Weapons of WWII. Jede Karte läuft 2mal in folge jeweils 30 Minuten um jedem die Chance zu geben auf beiden seiten um den Sieg zu kämpfen. Selbst verständlich ist jeder herzlich eingeladen auf unsern Teamspek 3 Server zu kommen auf dem es diverse Kanäle geben wird die die beiden Teams trennen. Wir hoffen auf rege anteilname und darauf das es sich schnell herumspricht und wir ein tolles Event auf die Beine stellen können.


    [Blockierte Grafik: http://hgklan.plusboard.de/use…klan/2_verkleinert_21.jpg]


    Server Daten:


    Name: [FHSW]Europ.ucoz.de (Wird wärend der Events umbenannt)
    Ip: 78.142.142.6: 14567
    Spieler: max. 64 (128)


    Karten für Samstag:


    Battle of Britain
    Battleaxe
    Befreiung von Caen
    Berlin
    Charkow
    Der Bocage
    El Alamein
    Gazala
    Guadalcanal
    Invasion der Philippinen
    Iwo Jima
    Korallenmeer
    Kursk
    Market Garden
    Midway
    Omaha Beach
    Operation Aberdeen
    Schlacht in den Ardennen
    Stalingrad
    Tobruk
    Wake


    Karten für Sonntag:


    Die Schlacht um Anzio
    Die Schlacht um Salerno
    Monte Santa Croce
    Montecassino
    Operation Baytown
    Operation Husky
    Angriff auf Agheila
    Das Adlernest
    Die Gotenlinie
    Essen
    Flugplatz Kbely
    Hellendoorn
    Mimoyecques
    Peenemünde
    Telemark-Forschungslabor

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//battlegroup42.jpg]


    It's time again for a news update on Battlegroup42.
    As you know, we're working hard on finishing version 1.8 - since it will be our last release based on Battlefield 1942, we want to make sure to make it as good and bug-free as possible. Even in the final stages of development we're still able to exchange old vehicles with new ones of much better quality or add even add completely new content to close existing gaps. Today, we want to tell you about this.


    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_1_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_4_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_8_th.jpg]


    Let's start with the American tank destroyer M10 Wolverine. The model used in BG42 was the original vanilla model, which simply didn't meet our quality requirements, was replaced by a far better detailed and textured model from Koricus' workshop. The M10 was based on the chassis of the M4 Sherman tank and armed with a 76mm cannon in an open-top turret. It first saw combat in Tunisia in the year 1943, and it played a major role during the battles on Sicily, Italy and later in France. The M10 was not only used by the US Army, but also by British and Polish troops, the Free French and Russia. Over time, the 76mm cannon proved to be insufficient at longe range against the new German tanks, especially the Panther.Therefor, the British upgraded their M10s with the highly effective and powerful 17pdr cannon and re-named this version to "Achilles". The Americans upgraded the M10 with a 90mm cannon in a new turret late in 1944, and called that new tank destroyer the M36 Jackson. In Battlegroup42 the tank destroyer can be found on a lot of maps, so we're especially happy about this quality improvement.


    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_1_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_2_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_3_th.jpg]


    Much the same applies to the American CCKW GMC 6x6 2½ ton truck, which was often simply called "Jimmy" by the soldiers. It was one of the work horses of the US Army, and was also used in large numbers by allied forces. We've replaced our several years old model with a new, beautifully textured and detailed model from Koricus. In Battlegroup42 the Jimmy not only serves as a troop transport, but also has a repairing function for allied vehicles and ammo re-supplying capability.


    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_4_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_5_th.jpg]


    Now we're switching from land to sea, since we're about to present you a special novelty: Our naval expert Cabrio delighted us with a British escort carrier of the Attacker class. Starting in 1943, these ships played a major role in the convoy battles in the North Atlantic. From its flight deck fighters, recon aircraft and anti-submarine aircraft started their missions against German submarines, torpedo bombers and long range recon aircraft, thereby significantly increasing the convoy's freighter protection. Starting in late 1944, some of the eight ships produced of the Attacker class, were used as strike carriers against the Japanese during landing operations in the Pacific. In Battlegroup42 there are two variants, which differ in their aircraft complement according to their intended role: An "escort" version with fighters and anti-submarine aircraft, and a "strike" version with fighters and bombers.


    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_6_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_7_th.jpg] [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/news/2012/08/10531_8_th.jpg]


    Closing this news there's also an update about "BG3", which is the working title of our BG42 conversion using the Unreal Development Kit. It is supposed to be a no-cost game, made by gamers for gamers, independent from the moods and profit interests of publishers. Since the development team is very small at the moment, work goes on only slowly. But nonetheless our project leader BG3Haribo was able to construct a framework, so that the basics for the game, though not in every detail, are set up. What we need now is content, most of all statics. Our current team is simply too small to create all the necessary buildings etc. within an acceptable time frame, so we're urgently looking for talented modelers who want to join the team or contribute content. We're also on the look-out for new developers working in all of the other departments like texturing, animations, sounds etc. So if you have UDK knowledge you want to contribute to the project, be it as team member or contributor, you're heartly welcome. Please contact BG3Haribo in our forum.


    Source/Pictures:
    http://www.bf-games.net/


    http://www.battlegroup42.de/Ne…nd-zu-Wasser-item-18.html

    [Blockierte Grafik: http://images.bf-games.net/banner//eveofdestruction42.jpg] 25.08.2012


    Eve of Destruction v2.50 release!


    We are glad to present v2.50 for Battlefield 1942 today.


    Downloads here.


    It's a new FULL version but players who got v2.40 can update to v2.50 with just one file: part 3/3 of the installer!


    [Blockierte Grafik: http://www.eodmod.org/news/news_pics/250release1.jpg]


    There are lots of new weapons, maps, 3 new teams, new sounds and effects and many other new stuff in the build.
    Please read the news below for more information.


    New weapons for stealth operations
    [Blockierte Grafik: http://www.eodmod.org/news/news_pics/250release3.gif]


    There are some new statics in the game made by Apache Thunder who left the mod scene and we want to say thank you for this and all good wishes for the future!


    Civil Vietcong platoon
    [Blockierte Grafik: http://www.eodmod.org/news/news_pics/250release4.jpg]


    Harvest knife to crop some rice
    [Blockierte Grafik: http://www.eodmod.org/news/news_pics/250release5.jpg]


    Homepage Updates
    EoD for BF1942 Armies and Missions sections have been updated.
    You can see the new maps, teams and some of the new weapons.


    Source: http://www.eodmod.org/

    [Blockierte Grafik: http://www.f7c-network.com/data/media/54/logo_SH.gif]



    Installation
    Die Installation erfordert
    WinRaR


    Auf jedem Computer unter Windows 98 oder höher sollte .NET Framework 2.0 installiert sein.


    1. Laden Sie das Programm
    here


    2. Extrahieren Sie den Inhalt der .rar Datei überall wo Sie den updater installiert haben wollen.


    Um das Programm zu starten, starten Sie die Custom-Karten Updater.exe und extrahieren mit dem Custom-Maps updater in den Ordner.


    Anwendung


    Wenn Sie das Programm starten, sollte es zuerst wie folgt (je nach Betriebssystem) aussehen.
    Starten Sie, indem Sie auf die Schaltfläche "Ordner Battlefield 1942" auswählen.
    [Blockierte Grafik: http://kybtek.com/~sh/CMU/CMU1.jpg]


    Suchen Sie im Fenster, das angezeigt wird einfach Ihr Battlefield 1942-Ordner
    (in meinem Fall, C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\) wählen Sie den Pfad aus, und klicken Sie auf OK.
    Es wird dann in den Bereich installiert den sie ausgewählt haben. Sie müssen den Pfad nicht erneut eingeben, wenn Sie in Zukunft die Maps "aktualisieren" möchten.
    [Blockierte Grafik: http://kybtek.com/~sh/CMU/CMU2.jpg]


    Nun, da das Programm weiß, wo Ihr Battlefield 1942-Ordner ist, drücken Sie die Schaltfläche "Check for Updates"
    und das Programm wird versuchen, die benutzerdefinierte-Karten Dateien zu erkennen die Sie haben und die, die noch fehlen.
    [Blockierte Grafik: http://kybtek.com/~sh/CMU/CMU3.jpg]


    Jetzt zeigt ihnen das Programm, dass eine neue aktuelle Map zum Download bereit steht, die ihnen noch fehlt.
    Dann drücken sie auf update, wie unten im Bild beschrieben.



    Wenn die Schaltfläche "Aktualisieren" anklickbar ist, bedeutet dies, dass Sie aktualisieren können. Klicken Sie darauf und Sie werden sehen, dass die Bar zu aktualisieren beginnt.
    Wenn das update fertig ist, erhalten Sie eine Meldung, dass die Aktualisierung abgeschlossen wurde.
    [Blockierte Grafik: http://kybtek.com/~sh/CMU/CMU4.jpg]


    Notizen
    Sie können auch die "Map Index Anzeige Liste" überprüfen (siehe im unteren Bild), wenn Sie eine vollständige Liste aller vorhandenen Karten ansehen möchten,
    die installiert und vollständig aktualisiert wurden.
    [Blockierte Grafik: http://i.imgur.com/lYFUs.jpg]


    Wenn es Updates für das Programm gibt, wird es Ihnen beim Programm Start mitgeteilt.
    Sie aktualisieren es dann Manuell von Hand.