Red Orchestra 2: Infos zum Classic Mode

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    Tripwire meldet sich im hauseigenem Forum wieder mit einem Update zu Wort.
    Im Fokus steht besonders der kommende Classic Mode für Red Orchestra 2. Hier eine Liste der geplanten Änderrungen:



    Waffen / Ausrüstung:

    • PPSH w/drum mag and select fire (Level 3)
    • Kar98 w/bayonet (Level 2)
    • Kar98 Sniper w/4X scope (Level 1)
    • Mosin Nagant Sniper w/3.5X scope (Level 1)
    • G41 Sniper w/4X Scope (Level 2)
    • SVT40 Sniper w/3.5X scope (Level 1)
    • MP40 with single 32 round mag (Level 1)
    • MKB42 with bayonet (no scope) (Level 1)
    • P38 Pistol (Level 1)
    • C96 w/10 round mag (Level 1)
    • MG34 w/50 round drum (Level 1)
    • MG34 Tripod (no ranking anyway)
    • PTRS (Level 1, no ranking on this anyway)
    • Pzb 784 (r) (Level 1, no ranking on this anyway)
    • MN 9130 w/bayonet (Level 2)
    • G41 (W) w/bayonet (Level 2)
    • SVT40 w/bayo (Level 3)
    • AVT40 w/bayo (Level 2)
    • TT33 (Level 1)
    • M1895 (Level 1)
    • DP28 (Level 1)
    • Maxim 1910 (no ranking anyway)
    • All other weapons and equipment as normally given (binocs, satchels, smoke nades, etc)


    Gameplay:

    • Removal of peripheral action indicators
    • Removal of spawn on Squad Leader
    • Removal of the bleeding system (Player will always take 100% of the damage to an area on the shot and not half then bleed the rest out like in the current system)
    • Players will have a movement speed penalty after being shot in the feet
    • Stamina will have a much greater effect on weapon sway and recoil
    • Stance will have an increased effect on weapon sway/recoil (with the default standing state having more sway then the current game modes)
    • Removal of "controlled breathing" zoom, but retaining the functionality to help steady the weapon as well as the slight iron sight zoom
    • Stamina will recharge at a slower rate
    • No AI Tank Gunnery
    • No Lockdown


    Die Klassenloadouts werden also nicht nur angepasst, sondern sind auch fix. Unlocks und Perks wird es im Classic Mode ebenfalls nicht geben, bzw. sie haben keinen Einfluss.
    Allerdings wird der Classic Mode Ranked werden. Man kann also auch dort seine Waffen und Klassen leveln. Um die ganzen genannten Veränderrungen zu testen, wird auch die RO2 Beta wieder aktiviert werden.
    Ein genauer Termin dafür fehlt allerdings noch. Neben dem Classic Mode arbeitet man weiter an Bugfixing, Perfomance, Netcode und neuen Maps.